Catharina Ziekenhuis Eindhoven

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Spijsverteringsaandoeningen

Slecht slecht slecht! In je gezicht zeggen ze de meest positieve dingen, en zeggen ze dat bepaalde gebeurtenissen geen negatieve invloed hebben op het traject voor de maagverkleining. En dan daarna hoor je opeens bij de uitkomst van de gehele screeningsonderzoeken, het tegenovergestelde, dat je zogenaamd te zwak bent, dat je het niet kan om de operatie te ondergaan, terwijl tijdens de screening je verteld wordt dat ze het positief voor je inzien. Kom dan teminste met feiten, toon aan waar een twijfel over is, en leg uit waarom. Vertel mensen ook in hun gezicht wat jou bevindingen zijn, laat mensen niet met een heel goed gevoel achter, om achteraf heel hun motivatie, tijd en moeite, en kracht te ontnemen terwijl er al voor u eerder duidelijk is dat het toch niets wordt. Ben gewoon eerlijk! Ik ben zeer erg teleurgesteld door het obesitas centrum van het Catharina ziekenhuis! Mij zien ze hier niet meer terug! Ik voel me erg voorgelogen, en zeer teleurgesteld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Catharina Ziekenhuis Eindhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.