Catharina Ziekenhuis Eindhoven

Waardering van Catharina Ziekenhuis Eindhoven - Eindhoven op 23 maart 2016

Hartaanval

Specialisme

Cardiologie

Wat is dit een slecht ziekenhuis. Ik kom er al jaren en steeds weer voel ik me niet serieus genomen. Probeer telefonisch een antwoord te krijgen bij de afdeling cardiologie en je loopt keer op keer tegen een botte weigering van een administratief medewerkster die zichzelf erg belangrijk vindt. Controles bij de cardioloog zijn in maximaal twee minuten voorbij, hij staat al bij de deur als je nog moet beginnen met de vragen die je hebt, en dus maar niet meer stelt. Maar voor hart- en vaatziekten is dit het enige gespecialiseerde ziekenhuis in de regio, je kunt dus niet anders dan terugkomen en dat weten ze.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Catharina Ziekenhuis Eindhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.