Logo CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis - Nijmegen

• 410 waarderingen
  • 268 waarderingen
  • 303 waarderingen
    8.4

Dit is het gemiddelde cijfer per jaar, en het totaal aantal waarderingen dat deze zorgaanbieder kreeg. Indien er een jaar ontbreekt, dan zijn er in dat jaar geen waarderingen geplaatst.

CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis is 1256 keer gewaardeerd en heeft 1189 reacties geplaatst:
  • 8.2

Geplaatst op 13 oktober 2017

ik ben op deze afdeling vanaf het begin goed geholpen en opgevangen. met name de medewerkers van de GIO poli zijn super! denken mee werken snel en leggen waar nodig snel verbindingen met andere...

geplaatst op 16 oktober 2017

Namens het team van de GIO poli hartelijke dank voor deze waardering. Met vriendelijke groet, Ellen klantenservice CWZ

• 9.0

Geplaatst op 8 oktober 2017

Nieuwe heup gekregen. Iets waar ik al 15 jaar tegenop zag. Ben nu 3 weken verder na operatie en is mij 100% meegevallen.

geplaatst op 10 oktober 2017

Gelukkig dat het zo meegevallen is. Fijn om dit te lezen. Met vriendelijke groet, Ellen klantenservice CWZ

• 9.8

Geplaatst op 6 oktober 2017

Hartelijk, vriendelijk, zorgzaam, aandachtig en stimulerend personeel: team verpleegkundigen, leerlingen, voedinsassisten, fysiotherapeuten. Fast track benadering is prima

geplaatst op 10 oktober 2017

Namens het hele team bedankt voor deze mooie waardering. Dit doet ons goed. Met vriendelijke groet, Ellen klantenservice CWZ

• 5.0

Geplaatst op 5 oktober 2017

Ik heb longkanker en moet nog een tweede bronscopie onder gaan, dit moest snel gebeuren van de arts. Nu blijkt dat ik 3 weken moet wachten op een afspraak en dat vind ik schandalig. Hoe langer er...

geplaatst op 10 oktober 2017

Wij vinden het jammer om te lezen dat u deze ervaring in ons ziekenhuis heeft gehad. Graag zouden wij hierover met u in gesprek...

• 9.0

Geplaatst op 3 oktober 2017

Prettig ziekenhuis

geplaatst op 4 oktober 2017

Kort maar krachtig! Bedankt voor uw compliment en het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

• 8.5

Geplaatst op 2 oktober 2017

Na constatering meteen alle afspraken voor ct -mri scanfotos en bestralingen meteen geregeld en ook snel met succes geopereerd.

geplaatst op 4 oktober 2017

Wij zijn altijd blij als we een positieve waardering. Hartelijk dank daarvoor! Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

Geplaatst op 1 oktober 2017

Eigenlijk is dit een gedeelde ervaring voor de afdeling neurologie én psychiatrie. In 2004 ben ik terechtgekomen bij het CWZ. Door de vorm epilepsie die ik had, ontstonden psychoses. Zowel de...

geplaatst op 4 oktober 2017

Wat een mooie complimenten! Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen....

Geplaatst op 25 september 2017

Ik ben zeer tevreden hoe ik ben behandeld in het CWI. Goede begeleiding en verzorging. Het enige minpunt vind ik de ruimte in de kamer, 4 personen, de ruimtes om het bed zijn erg krap.

geplaatst op 2 oktober 2017

Namens de afdeling orthopedie hartelijke dank voor deze waardering. Met vriendelijke groet, Ellen klantenservice CWZ

• 9.3

Geplaatst op 23 september 2017

Snelheid in planning, goede begeleiding met uitgebreide informatie en een pijnloos herstel is kenmerkend geweest voor mijn operatie. Een naadloos aansluitend programma waarin je als patiënt centraal...

geplaatst op 2 oktober 2017

Snel weer op de been, dat is een hele mooie bewoording. Dank u voor deze reactie. Met vriendelijke groet, Ellen klantenservice CWZ

• 7.0

Geplaatst op 21 september 2017

Operatie zeer goed en zorgzaam uitgevoerd! Respect voor zeer hard werkende verpleging. Jammer dat er geen tijd is voor praatje. Ze blijven opgewekt, knap!

geplaatst op 2 oktober 2017

Bedankt voor deze mooie woorden voor de verpleging. Onze hartelijke dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Ellen klantenservice...

• 6.3

Geplaatst op 20 september 2017

6 dagen niet kunnen douchen door tekort personeel is demotiverend. Net zo als eten met plastic camping bestek.er lopen beslist te weinig mensen op de werkvloer.Ook wordt bij de voorlichting de...

geplaatst op 2 oktober 2017

Hartelijke dank voor uw reactie. Ik heb deze naar desbetreffende afdeling doorgestuurd. Met vriendelijke groet, Ellen...

Geplaatst op 20 september 2017

Binnen enkele maanden 2 keer in CWZ gelegen met infectie. Medische behandeling was prima en ook de verpleging en roomservice waren uitstekend. De (4-pers.-)kamer en toilet/douchehok waren schoon en...

geplaatst op 2 oktober 2017

Hartelijke dank voor deze mooie woorden voor de afdeling. Met vriendelijke groet, Ellen klantenservice CWZ

• 8.2

Geplaatst op 19 september 2017

Prima zorg

geplaatst op 29 september 2017

Dank u voor deze prima waardering voor orthopedie. Met vriendelijke groet, Ellen klantenservice CWZ

• Geplaatst op 16 september 2017

Zeer goede verzorging Bedankt allemaal.

geplaatst op 29 september 2017

Het doet het team van orthopedie goed om zo'n mooie waardering te krijgen. Met vriendelijke groet, Ellen klantenservice CWZ

• 6.3

Geplaatst op 13 september 2017

Op sommige punten (arts, deel verpleegkundigen) wel, maar administratief klopt vaak niet veel, zoals problemen met afspraken, brieven en verkeerde medicijnlijsten gebruiken en doorgeven aan andere...

geplaatst op 29 september 2017

Hartelijke dank voor deze waardering. Ik heb hem doorgestuurd naar desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Ellen...

• 8.3

Geplaatst op 11 september 2017

Ik heb zeer veel respect voor de kunde en professionaliteit van het team.

geplaatst op 13 september 2017

Namens het team van orthopedie onze hartelijke dank. Deze waardering doet hun goed. Met vriendelijke groet, Ellen klantenservice...

• 7.8

Geplaatst op 4 september 2017

Vandaag een zeer goede en duidelijke uitleg gehad van dokter Polle. Via de ct scan uitleg gekregen wat er op gevonden is wat er aan te doen is. Top.

geplaatst op 13 september 2017

Hartelijke dank voor deze mooie waardering voor dr. Polle. Met vriendelijke groet, Ellen klantenservice CWZ

Geplaatst op 1 september 2017

Goede deskundige artsen! Lieve verpleegsters en goede zorg!

geplaatst op 5 september 2017

De afdeling orthopedie is erg blij met deze mooie waardering voor hun. Met vriendelijke groet, Ellen klantenservice CWZ

• 8.5

Geplaatst op 29 augustus 2017

Ondanks een paar kleine minpuntjes wil ik dit ziekenhuis en afdeling Orthopedie aanbevelen. Behulpzaamheid, doeltreffendheid en vakkennis zijn de motivaties. Door de informele sfeer, en ook de ruime...

geplaatst op 31 augustus 2017

Fijn om te horen dat u tevreden bent. Wij zullen uw reactie doorgeven aan de medewerkers op de afdeling Orthopedie. Met...