Logo CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis - Nijmegen

• 410 waarderingen
  • 268 waarderingen
  • 303 waarderingen
    8.4

Dit is het gemiddelde cijfer per jaar, en het totaal aantal waarderingen dat deze zorgaanbieder kreeg. Indien er een jaar ontbreekt, dan zijn er in dat jaar geen waarderingen geplaatst.

CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis is 1194 keer gewaardeerd en heeft 1127 reacties geplaatst:
  • 9.7

Geplaatst op 25 juni 2017

Heel goede professionele zorg, goede open communicatie en menselijke behandeling.

• 9.3

Geplaatst op 23 juni 2017

Met de ziekenauto naar het CWZ gebracht, op de eerste hulp heeft het wel lang geduurd 8.00 uur voordat ik werd opgenomen op de afdeling B. Dit is mij later allemaal verteld, ik was zo ziek.

geplaatst op 26 juni 2017

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Uw reactie zullen wij...

• 3.7

Geplaatst op 23 juni 2017

Er heeft te veel tijd tussen de diagnose en de operatie gezeten, waardoor de uitzaaiingen flink door konden groeien en iedereen werkt niet samen maar neven elkaar heen. Aan de communicatie tussen...

geplaatst op 26 juni 2017

Wij vinden het jammer om te lezen dat u deze ervaring in ons ziekenhuis heeft gehad. Graag zouden wij hierover met u in gesprek...

• Geplaatst op 22 juni 2017

Helaas een doodgeboorte, maar een erg fijne behandeling gehad in een stressvolle situatie. Persoonlijk en liefdevol werden we behandeld. Ik hoop dat ik er ooit weer mag komen, dit keer met een...

geplaatst op 23 juni 2017

Bedankt voor uw reactie. Wij zullen dit doorgeven aan de afdeling Gynaecologie. Heel veel sterkte gewenst! Met vriendelijke...

• Geplaatst op 22 juni 2017

Erg persoonlijk en zowel de Internist als de Diabetesverpleegkundigen zijn erg betrokken. Dit vind ik fijn.

geplaatst op 23 juni 2017

Wat een mooie waardering, een 10! Bedankt dat u dit wilt delen op Zorgkaartnederland. Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

• 8.0

Geplaatst op 22 juni 2017

Fijn ziekenhuis, deskundige en vriendelijke mensen, ruim tijdskader voor bezoek waardoor je zelf een planning kan maken

geplaatst op 23 juni 2017

Mooi dat u onze zorg waardeert. Wij geven uw reactie door aan de betreffende medewerkers. Met vriendelijke groet, klantenservice...

• 7.8

Geplaatst op 21 juni 2017

Vriendelijk, correct, tijd genoeg voor mij en uitgebreide informatie. Goed luisterend oor en eerlijk antwoord op mijn vragen.

geplaatst op 23 juni 2017

Wij zijn trots op uw positieve woorden over CWZ. Dank voor uw waardering op Zorgkaartnederland. Met vriendelijke groet,...

Geplaatst op 20 juni 2017

Snelle beslissingen.

geplaatst op 23 juni 2017

Bedankt voor uw waardering. Wij zullen dit doorgeven aan de afdeling Cardiologie. Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

• Geplaatst op 20 juni 2017

Ben uitermate tevreden over behandeling en verzorging.Vanaf ingreep tot heden goede begeleiding van CW Z .Gisteren belde men hoe het gaat, maar ik mag ook zelf bellen als ik vragen heb!

geplaatst op 23 juni 2017

Een 10, wat een mooie waardering! Hier zijn wij trots op! Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

• 6.7

Geplaatst op 17 juni 2017

Ik ben tevreden over mijn behandeling. Maar ik heb wel een aantekening.... Pas op het moment van de operatie, ik lag al onder de lampen, hoorde ik dat een andere arts mij zou opereren. Daar schrok ik...

geplaatst op 23 juni 2017

Bedankt dat u de moeite heeft genomen deze reactie door te geven. Wij pakken dit op als aandachtspunt. Fijn dat alles verder goed...

• 8.0

Geplaatst op 17 juni 2017

Snelle diagnose en behandeling. Goede persoonlijke aandacht.

geplaatst op 23 juni 2017

Hartelijk dank voor uw compliment! Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

• 8.2

Geplaatst op 17 juni 2017

Deskundigheid vriendelijk personeel. Dit is wat ik in 3 dagen ervaren hebnb. uitstekende informatie

geplaatst op 23 juni 2017

Mooi dat u onze zorg waardeert. Goed om te horen! Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

• 7.8

Geplaatst op 16 juni 2017

in Het CWZ wordt je uiterst vriendelijk ontvangen.Ook de behandelend arts, dr Koeter, is vriendelijk, legt alles goed uit. Schept echt vertrouwen. na afloop van de operatie kwam hij direct bij me om...

geplaatst op 23 juni 2017

Wij zullen uw reactie doorgeven aan dr. Koëter. Dank dat u dit op Zorgkaartnederland wil delen. Met vriendelijke groet,...

Geplaatst op 16 juni 2017

Ben prima op mijn gemak gesteld! Ben erg tevreden!

geplaatst op 23 juni 2017

Wat een mooie waardering, dank daarvoor! Wij zullen uw reactie doorgeven aan de afdeling Cardiologie. Met vriendelijke groet,...

• 8.3

Geplaatst op 15 juni 2017

Het was in eerste instantie niet duidelijk wat de oorzaak van de klachten was, maar er is vervolgens alles uit de kast gehaald om het te achterhalen.Over het vervolg ben ik steeds goed...

geplaatst op 23 juni 2017

Dank voor uw positieve woorden en dat u dit op Zorgkaartnederland wilt delen. Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

• 8.8

Geplaatst op 15 juni 2017

Correct, efficiënt, er is aandacht.

geplaatst op 23 juni 2017

Wat fijn dat u onze zorg als positief heeft ervaren. Daar zijn wij blij mee! Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

• Geplaatst op 15 juni 2017

s ' morgens gebeld (mei) met afd. longziekten wanneer mijn afspraak in de komende maanden was, medewerker vroeg of er iets was, ja dat ik al maanden zeer benauwd was en dat ik s' nachts aanvallen had...

geplaatst op 23 juni 2017

Een 10! Daar zal dr. Janssen blij mee zijn! Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

• 8.5

Geplaatst op 14 juni 2017

Geholpen door dokter Fabré. Na diverse operaties elders, bij deze arts terrecht gekomen. Luisterd goed en zeer kundig. Hij moest de schade herstellen die door vorige ingrepen waren ontstaan. Héél...

geplaatst op 23 juni 2017

Wat fijn dat u zo tevreden bent over dr. Fabré. Wij zullen dit aan hem doorgeven. Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

Geplaatst op 13 juni 2017

Vlotte afspraak, duidelijk in voorlichting, snelle behandeling, uitstekend resultaat.

geplaatst op 23 juni 2017

Wat een mooie waardering, dank daarvoor! Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

• 8.8

Geplaatst op 13 juni 2017

De behandeling, diagnose waren correct.

geplaatst op 23 juni 2017

Dank voor uw positieve woorden. Wij zullen dit doorgeven aan de afdeling Oogheelkunde. Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.