CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis - Nijmegen

• 410 waarderingen
  • 268 waarderingen
  • 303 waarderingen
    8.4

Dit is het gemiddelde cijfer per jaar, en het totaal aantal waarderingen dat deze zorgaanbieder kreeg. Indien er een jaar ontbreekt, dan zijn er in dat jaar geen waarderingen geplaatst.

CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis is 1069 keer gewaardeerd en heeft 1003 reacties geplaatst:
  • 1.0

Geplaatst op 24 april 2017

Ter plekke geweest om te bespreken hoe verder te gaan met een behandeling. Huiswerk mee gekregen om te lezen welke van de 4 methoden het beste is en een terugbel afspraak gemaakt voor over 2 weken....

geplaatst op 28 april 2017

Wij vinden het jammer om te lezen dat u deze ervaring in ons ziekenhuis heeft gehad. Graag zouden wij hierover met u in gesprek...

• Geplaatst op 24 april 2017

Van begin tot eind zeer kundig en vriendelijk geholpen, in zeer korte tijd! Niets dan lof voor iedereen die mij geholpen heeft!

geplaatst op 28 april 2017

Namens het hele team van orthopedie onze hartelijke dank voor dit compliment. Dit doet ons goed om dit te horen. Met vriendelijke...

• 9.5

Geplaatst op 19 april 2017

Goed

geplaatst op 24 april 2017

Gewoon goed. Fijn dat u deze mooie reactie op Zorgkaart heeft gezet. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

Geplaatst op 13 april 2017

Betere uitleg/ informatie over zorgkaart en invullen van vragenlijst van CWZ

geplaatst op 24 april 2017

Hartelijke dank voor uw waardering. Deze heb ik doorgestuurd naar de afdeling. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

• 3.5

Geplaatst op 12 april 2017

Na ruim 2,5 week ligt de aanvraag voor een echocardiografie nog steeds op de stapel bij de planner. Vermoedelijke datum van het onderzoek is ruim 6 weken na de aanvraag van de cardioloog. Over de...

geplaatst op 20 april 2017

Fijn dat u na ons bericht zo snel contact met ons hebt opgenomen. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ Wij vinden het...

• 9.0

Geplaatst op 5 april 2017

Ben wel vaker bij de orthopedie geweest en nog steeds is het goed wat er gedaan word. Vandaag bij dr. Koning geweest en zeer goed behandeld. Allemaal lof voor het hele team. Hartelijk Bedankt

geplaatst op 12 april 2017

Bedankt namens het team en dr. Koning voor alle lof. We zijn er erg blij mee. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

• 7.8

Geplaatst op 5 april 2017

Alles ls zeer goed verlopen. Ben zeer tevreden.

geplaatst op 12 april 2017

Namens Orthopedie bedankt voor deze waardering op Zorgkaart. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

• 5.3

Geplaatst op 31 maart 2017

de behandeling verliep goed. fijne deskundige oogarts. afspraken maken verloopt heel rommelig.

geplaatst op 4 april 2017

• 8.0

Geplaatst op 27 maart 2017

Heel goed geholpen.

geplaatst op 4 april 2017

Fijn om te lezen dat u zo goed bent geholpen. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

• 5.3

Geplaatst op 25 maart 2017

Tijdens een EMG onderzoek heb ik veel pijn gehad toen de naald op verschillende plaatsen dieper in mijn huid werd gestoken en daarbij heen en weer bewogen. Vooraf heb ik niets van de neuroloog en/of...

geplaatst op 30 maart 2017

Wat fijn dat u contact met ons hebt opgenomen. Met vriendelijke groet, Ellen klantenservice CWZ

• 8.2

Geplaatst op 20 maart 2017

Fijn geholpen en geïnformeerd.

geplaatst op 30 maart 2017

Fijn dat u deze mooie reactie via Zorgkaart met ons deelt. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

• 8.7

Geplaatst op 19 maart 2017

Ik ben voorafgaand aan de operatie goed voorgelicht over wat ze gingen doen en wat de alternatieven zouden zijn. Bij de opname ben ik goed begeleid door de verpleegafdeling en met name ook op de Ok.

geplaatst op 23 maart 2017

Prettig om te lezen dat u zo goed bent voorgelicht en begeleid, dat doet ons goed. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice...

• 9.2

Geplaatst op 12 maart 2017

Duidelijk, snel, degelijk. 7.55u van huis, 9.15u al weer thuis. Voorspoedig en snel herstel. Ik kon al gauw weer fietsen, autorijden en klarinetspelen!

geplaatst op 13 maart 2017

Wat fijn dat het herstel zo spoedig is verlopen en dat u weer alles kan. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

Geplaatst op 9 maart 2017

Door een ongeluk met voetbal liep ik al vier weken met een knie die ik niet kon buigen en strekken. Hiervoor bij een andere ziekenhuis geweest waar ik niet snel geholpen werd, maar al wel de MRI scan...

geplaatst op 13 maart 2017

Bedankt voor deze mooie woorden voor Orthopedie. dit zal hun goed doen. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

• 7.7

Geplaatst op 8 maart 2017

Positieve ervaring geweest, zonder meer aan te beb

geplaatst op 13 maart 2017

Bedankt dat u deze positieve ervaring op zorgkaart heeft geplaatst. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

• 8.2

Geplaatst op 8 maart 2017

Mijn ervaring was goed

geplaatst op 9 maart 2017

Bedankt dat u deze waardering voor orthopedie op zorgkaart heeft gezet. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

• 9.7

Geplaatst op 7 maart 2017

Geweldige behandeling. Goed luisterend oor.

geplaatst op 13 maart 2017

Wat fijn dat de behandeling zo geweldig was. Bedankt voor dit compliment. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

Geplaatst op 5 maart 2017

Goede uitleg! Kundige aardige mensen.Ziekenhuis verouderd maar daar wordt aan gewerkt.Afd. Orthopedie zeker aanbevelen!

geplaatst op 9 maart 2017

Hartelijke dank voor deze mooie waardering. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

Geplaatst op 3 maart 2017

Op 27 januari ben ik bevallen in het CWZ. De bevalling liep niet geheel voorspoedig. Mijn zoontje bleef hangen in het geboortekanaal en tijdens het persen kreeg ik hem niet verder. Er is uiteindelijk...

geplaatst op 8 maart 2017

Wat fijn om te lezen dat u na een moeilijke bevalling een mooie start heeft gehad met uw zoontje en uw man. Met vriendelijke...

• Geplaatst op 2 maart 2017

Er valt niets te verbeteren. Het kan niet beter.

geplaatst op 8 maart 2017

Een 10 voor orthopedie.U bent een tevreden patiënt daar zijn we heel blij mee. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ