Waardering van CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 17 oktober 2019

7.6
  • Meniscusletsel
  • Orthopedie

Alle operaties voor mij liepen uit, daardoor ging ik pas om 16.30 richting de OK terwijl ik al vanaf 13.30 aan het wachten was op de dagopvang. Doordat ik pas so last na de OK ging was ik pas om 18.10 terug op de dagopvang. Daar moest mijn ruggenprik nog verder uit werken. Maar doordat de dagopvang sluit om 20.00 was de ruggenprik nog niet volledig uitgewerkt toen ik na huis werd gestuurd, met als gevolg dat ik later in de avond heel veel pijn heb gehad. Dat is het enige wat niet goed is gelopen de rest was uitstekend en duidelijk.

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Wij vinden het spijtig dat u deze ervaring in het CWZ heeft gehad. We waarderen het dat u ons dit laat weten. Met uw informatie willen we onze zorg verbeteren. Graag zouden wij hierover met u in gesprek willen gaan.
Wij nodigen u daarom uit contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn te bereiken op tel: 024-3657300 (maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 15.00 uur). U kunt ons ook een e-mail sturen (klantenservice@cwz.nl) en daarin uw telefoonnummer vermelden.
Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.