Waardering van CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 9 mei 2018

7.9
  • Hart- en vaatziekten
  • Cardiologie

Bij eerste controle na 8 weken na een behandeling van een hartinfarct kreeg ik een afspraakkaart met daarop een stempel "U krijgt de afspraak voor de cardioloog thuis gestuurd". Bij informatie werd gezegd over plm. 6 maanden.  Na 9 maanden geïnformeerd wanneer de controle zou zijn. Kreeg te horen dat er een grote achterstand was en ik moest afwachten. Na een jaar op advies van huisarts nog maar eens gebeld en na enig aandringen vond men een "gaatje" over een maand (dus na 13 maanden)

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Wij vinden het erg vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten en geven dit natuurlijk door aan de betreffende afdeling.
Bedankt voor uw bericht op Zorgkaart.
Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.