Waardering van CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 2 oktober 2018

2.3

De artsen volgden alleen voorgeschreven protocollen. Sommige medicijnen werden voorgeschreven terwijl een deel van de klachten een contra-indicatie vormde. De enige goede arts werd vervangen.

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Wij vinden het jammer om te lezen dat u deze ervaring in ons ziekenhuis heeft gehad.
Graag zouden wij hierover met u in gesprek willen gaan.
Vriendelijk verzoeken wij u daarom contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn te bereiken op tel: 024-3657300 (maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 15.00 uur). U kunt ons ook een e-mail sturen en daarin uw telefoonnummer vermelden.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.