CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen

Ziekenhuis

Weg door Jonkerbos 100 6532 SZ Nijmegen
Deze locatie is onderdeel van CWZ

Waardering van CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 21 oktober 2015

Hartritmestoornissen

Specialisme

Cardiologie

De medewerkers van de afdeling PCI en cardiologie hebben altijd een luisterend oor, zien je als persoon en niet als een haperend onderdeel en bieden de mogelijkheid om samen te overleggen over een behandeling. Ze praten mét mij en niet óver mij. Na zoveel jaar heb ik echt een vertrouwensband opgebouwd en het is fijn als ze je herkennen als je binnen zit. Ik voel me gehoord en gezien. Compliment dus.

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Namens de afdeling PCI en cardiologie onze hartelijke dank voor uw mooie woorden.Met vriendelijke groet, Team Klantenservice

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.