CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen

Ziekenhuis

Weg door Jonkerbos 100 6532 SZ Nijmegen
Deze locatie is onderdeel van CWZ

Waardering van CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 9 juni 2016

Rughernia

Specialisme

Neurochirurgie

grote deskundigheid/goede communicatie/ vlot en met humor/liefde en aandacht voor de patient in alle geledingen van het ziekenhuis CWZ bij mijn rug operatie van gecompliceerde arthrose en hernia aan beide benen/ik heb zelf als oud-docent lichamelijke opvoeding heel wat cijfertjes uitgedeeld tussen de 1 en de 10 maar deze operateur dhr koetsveld overtreft het niveau van een 10 en is een sociaal bewogen man.

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Ik zal dr. Koetsveld uw dikke 10 doorgeven. Daar kan hij trots op zijn. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.