CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen

Ziekenhuis

Weg door Jonkerbos 100 6532 SZ Nijmegen
Deze locatie is onderdeel van CWZ

Waardering van CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 7 juni 2017

Migraine

Specialisme

Neurologie

Helaas nu twee keer telefonisch contact met de poli, maar voel me zeer slecht geholpen. Ik krijg geen afspraak. Krijg te horen dat het weken of maanden kan duren, dat ze er nu ter plekke mee bezig is, maar ik toch op de brief moet wachten en dat zij mij er nu niets over gaat zeggen. Krijg het gevoel dat ik haar van haar werk houd, komt zeer ongeïnteresseerd over. Ik wil alles in het werk stellen om op de afspraak te kunnen komen maar moet mogelijk ook vrij regelen op mijn werk dus zou het graag zo snel mogelijk weten. Ik begrijp heel goed dat er wachtlijsten zijn, daar gaat mijn ergernis ook niet over. Het gaat puur om de omgang.

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Fijn dat u contact met ons heeft opgenomen.
Met vriendelijke groet, Ellen klantenservice CWZ

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.