Waardering van CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 20 juni 2016

• Gewrichtspijn
  • Orthopedie

Ik ben ben diverse afdelingen cq artsen geweest. De meeste krijgen van mij een ruime voldoende. Helaas op 1 na. Te weten Chirurg William van der Stappen. Onnodig lang in het gips laten zitten eerst 6 weken en daarna nog 2 weken terwijl de breuk nog niet 1/3 deel genezen was, Daardoor Trombose en Longebolieen gekregen.Luisterde niet naar mijn verzoek om meteen te opereren, erger nog, hij ging met zijn rug naar me toegekeerd staan en liet het verder aan zijn assistenten over. William van der Stappen Chirurgongevalschirurgie (traumatologie) en speekselklierchirurgie

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Fijn om te lezen dat u over veel afdelingen en artsen tevreden bent. Wij vinden het jammer om te lezen dat u deze ervaring niet ziekenhuis breed heeft gehad. Graag zouden wij daarover met u in gesprek willen gaan. Vriendelijk verzoeken wij u daarom contact op te nemen met onze klantenservice via: klantenservice@cwz.nl U kunt ons ook bellen, 024-3657300 (maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 13.00 uur)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.