Waardering van CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 20 juni 2016

7.8
  • Hart- en vaatziekten
  • Cardiologie

Ik ben heel tevreden hoe de opname is gegaan. Ik ben goed begrepen door dhr.Rolink. Echt duidelijk en er wordt goed naar je geluisterd. Ook de mensen die de behandeling begeleiden en de arts die de behandeling deed waren super aardig en een goede informatie. Wat ik minder vond, bij ontslag zag ik in het begin niemand. Toen ik er om vroeg hoe laat en hoe of wat kreeg ik wat schriftelijke info mee Dit had heel wat beter gekund. Ook een opmerking: de kamervloer was erg smerig en veel stofwolken ed.,ook als ben je er maar een nacht, ik denk dat dit voor een ziekenhuis niet echt goed is, verder wel erg tevreden hoor, zeker.

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

We zijn erg blij met uw reactie. Ik zal de afdeling hiervan op de hoogte stellen. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.