Waardering van CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 10 mei 2018

9.3
  • Rughernia
  • Neurochirurgie

Ik ben uiteindelijk geopereerd aan mijn rug, aan een kanaalstenose en aan een hernia. De artsen wilden wachten tot de hernia spontaan zou verdwijnen. Dat gebeurde echter niet. Tijdens de operatie bleek de kanaalstenose erger te zijn. Die veroorzaakte ook veel pijn. Het wachten zou, achteraf gezien, nooit tot goed resultaat hebben geleidt. Ik begrijp dat direct opereren niet altijd de juiste oplossing biedt, zeker niet bij een hernia. Nu ben ik geholpen en ben ik van alle pijn verlost. Ik ben een gelukkig mens.

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Fijn om te horen dat u nu van alle pijn bent verlost en een gelukkig mens bent!
Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.