CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen

Ziekenhuis

Weg door Jonkerbos 100 6532 SZ Nijmegen
024-365 76 57
Deze locatie is onderdeel van CWZ

Waardering van CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 4 februari 2017

Borstkanker

Specialisme

Anesthesiologie

Ik heb deze week  een borstsparende operatie ondergaan. Bijzondere waardering voor anaesthesioloog Jeroen Koenen. Uitstekende intake op poli ( luisteren) en fijne begeleiding ( geruststellen) bij operatie. Resultaat: ik was zeer comfortabel.

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Wat fijn om te lezen dat u zo comfortabel de operatie bent ingegaan. Bedankt dat u dit met ons hebt willen delen. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.