Waardering van CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 20 juni 2016

8.8

Ik heb persoonlijk de juiste begeleiding gekregen maar ook mijn man tijdens behandeling van terminaal kanker. Vooral de MDL poli heeft ons goed begeleid en veel ruimte voor persoonijke aandacht. Na het overlijden van mijn man, miste ik wel nog een terugkoppeling vanuit het ziekenhuis. Een soort afrondend gesprek met arts die destijds mijn man als patient behandelde. Maar begrip voor de drukte van de artsen.

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

We zijn erg blij met uw reactie. Ik zal de afdeling hiervan op de hoogte stellen. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.