Waardering van CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 23 augustus 2016

• Heupvervanging
  • Chirurgie (Heelkunde)

Ik werd 's nachts met de ziekenwagen op de eerste hulpafdeling binnengebracht. Mijn heup deed zeer veel pijn en ik kon mij daarom ook niet meer bewegen. Er werden direct foto's gemaakt en ik kreeg de volgende dag 'n nieuwe heup. Twee en 'n halve dag later wandelde ik met krukken het ziekenhuis weer uit. Na onderzoek had men de oorzaak (ziekte van Kahler en beenmergkanker) gevonden. Ik werd toen direct doorverwezen naar de specialist hiervoor. Deze maakte hier 'n heel traject van medicijnen en behandelingen voor, welke ik tot nu toe nog met succes aan het doorlopen ben. De dokters, alle verpleegkundigen en iedereen die hand en spandiensten verrichte, waren zeer vriendelijk, uiterst behulpzaam en namen zich alle tijd voor mij. Het ziekenhuis vind ik erg mooi en gezellig. Ik heb alle reden om dit ziekenhuis daarom bij iedereen aan te bevelen.

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Dank u voor deze mooie woorden voor iedereen die om u hun was. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.