Waardering van CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 16 oktober 2017

8.2
  • Carpaletunnelsyndroom
  • Orthopedie

Na het vaststellen van carpaaltunnelsyndroom kon ik meteen een afspraak maken voor operatie. Er werd me goed uitgelegd wat ik van de operatie kon verwachten. Kreeg nog info mee naar huis. Op de dag van operatie werd ik goed ontvangen en werd me verteld wat er ging gebeuren ook tijdens de behandeling werd ik op de hoogte gehouden en dat vond ik fijn. Het was een ontspannen sfeer. Wat ik als fijn ervaar is de app van orthopedie waarin precies staat wat je moet doen voor, tijdens en na de operatie.

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Fijn om te lezen dat de app zo goed werkt. Bedankt voor dit compliment. Met vriendelijke groet, Ellen klantenservice CWZ

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.