CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen

Ziekenhuis

Weg door Jonkerbos 100 6532 SZ Nijmegen
024-365 76 57
Deze locatie is onderdeel van CWZ

Waardering van CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 5 juni 2017

Knievervanging

Specialisme

Orthopedie

Ondanks dat de operatie goed is gegaan , zou ik niet naar dit zh terug gaan , het is vies , ik kon zonder begeleiding met de nieuwe prothese na twee dagen net zo veel lopen als ik wilde , daar was geen controle op . Ook was de afd een leer gang waar dus alleen maar leerlingen het werk deden wel vaak onder begeleiding maar te veel leerlingen , wel is het personeel erg vriendelijk , maar door de grote werkdruk van deze mensen moet je vaak lang wachten als je hulp nodig hebt , ook de schoonmaak laar zeer te wensen over .

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Hartelijke dank voor uw reactie. Deze heb ik doorgestuurd naar de afdeling. Met vriendelijke groet, Ellen klantenservice CWZ

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.