Waardering van CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 8 mei 2018

• Bevalling
  • Verloskunde

Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. In totaal 6 dagen op de afdeling verbleven en geen enkele keer het gevoel gehad dat iets te veel gevraagd was. Iedereen was erg betrokken, er werd aandachtig naar ons geluisterd en afspraken werden nagekomen. De rust werd ten allen tijde goed bewaard, ook toen bleek dat de natuurlijke bevalling niet ging zoals gepland en er een spoedkeizersnede moest komen. Er is continu iemand bij ons gebleven ter ondersteuning en om alles wat er gebeurde uit te leggen. Dit heeft er zeker aan bijgedragen dat wij rustig zijn gebleven en de toch wat heftige ervaring goed hebben kunnen afsluiten.

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Dank voor uw positieve woorden. De afdeling zal dit zeker op prijs stellen.
Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.