Waardering van CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 16 april 2018

9.5
  • Heupvervanging
  • Orthopedie

Sinds enkele dagen ben ik de bezitter van een gehele heupprothese. Na een jaar van ernstige pijnen, eindelijk de verlossing ! Voor mij was dit een waar Lourdes-verhaal. Maar het was natuurlijk de professionele behandeling van ene dr. de Visser, welke ik in korte tijd heb ervaren als een toegewijd, professioneel. Verdoet geen tijd aan futiliteiten, maar concentreert zich op de zaak voorhanden. Is open, direct en  duidelijk in de communicatie, maar bovenal een kundig orthopeed. Kortom een zorgverlener naar mijn hart.  Tevens wil ik via deze weg mijn dank en bewondering uitspreken over de verpleegkundigen van de poli Orthopedie A22 van het CWZ. Door hun professionele en sympathieke werkhouding heb ik mij tijdens mijn korte verblijf gevoeld als een patiënt in de juiste handen. Zeker na een ongewilde kleine val bij het eerste staan. Dit als gevolg van een te lage bloedruk /pols. Toen bleek hoe adequaat  en professioneel het verpleegteam mij weer op de been hielp en gerust kon stellen. Met een juiste medicatie en extra infuus was ik weer snel de oude en kon mijn herstel voortzetten. Uit de latere röntgen bleek bovendien dat de prothese zich perfect heeft gehouden. Kortom hulde aan dr. de Visser en poli Orthopedie A22 van het CWZ. Ik zal hierover zeker mijn ervaringen delen met anderen ! Ik spreek de verwachting uit dat u bovengenoemde ervaring zal delen met de betrokken medewerkers.

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

geplaatst op 24 april 2018

Natuurlijk delen wij uw reactie met de betrokken medewerkers van de poli Orthopedie A22 en met dr. de Visser. Ze zullen hier erg blij mee zijn!
Bedankt voor deze mooie waardering!
Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

Bent u of werkt u voor CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.