CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen

Ziekenhuis

Weg door Jonkerbos 100 6532 SZ Nijmegen
Deze locatie is onderdeel van CWZ

Waardering van CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 2 mei 2018

Specialisme

Plastische chirurgie

Slechte begeleiding nadat gips er na bijna 6 weken afging. Zo naar huis gestuurd terwijl ik dus achteraf meteen een spalk of brace had moeten krijgen. Zou de ergotherapie pas 17 dagen na verwijderen van gips krijgen en door eigen actie kon ik 10 dagen na het verwijderen van het gips terecht.

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Wij vinden het jammer om te lezen dat u deze ervaring in ons ziekenhuis heeft gehad.
Graag zouden wij hierover met u in gesprek willen gaan.
Vriendelijk verzoeken wij u daarom contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn te bereiken op tel: 024-3657300 (maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 15.00 uur). U kunt ons ook een e-mail sturen en daarin uw telefoonnummer vermelden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.