Waardering van CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 24 april 2017

1.0
  • Dermatologie

Ter plekke geweest om te bespreken hoe verder te gaan met een behandeling. Huiswerk mee gekregen om te lezen welke van de 4 methoden het beste is en een terugbel afspraak gemaakt voor over 2 weken. Op de dag van de terugbel afspraak heb ik het telefoontje gemist door eigen stommiteit. Normaal gesproken geen probleem. Dan bel je terug om alsnog het een en ander te regelen. Maar niet bij het CWZ: Je krijgt doodleuk te horen dat je nog 2 weken moet wachten tot dat de dokter weer tijd heeft om jou te bellen. Intussen heb ik gruwelijk last van de aandoening maar het CWZ vind dat minder belangrijk dan de drukke agenda van de doktoren. Meerdere pogingen voor hulp zijn tegen dovemansoren gericht. De arts heeft geen tijd!

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Wij vinden het jammer om te lezen dat u deze ervaring in ons ziekenhuis heeft gehad.
Graag zouden wij hierover met u in gesprek willen gaan.
Vriendelijk verzoeken wij u daarom contact op te nemen met onze klantenservice via: klantenservice@cwz.nl. U kunt ons ook bellen, 024-3657300 (maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 15.00 uur)

Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.