CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen

Ziekenhuis

Weg door Jonkerbos 100 6532 SZ Nijmegen
Deze locatie is onderdeel van CWZ

Waardering van CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 9 november 2017

Heupvervanging

Specialisme

Orthopedie

Zeer goed geplande en geregisseerde heup vervanging. Chirurg ook psychologisch goed.Mijn enige bezwaar betreft een mede patiënte die "volgestopt"  werd met voeding, terwijl haar lichaam dat evident niet kon verdragen. Ik denk dat meer aandacht voor darm werking, en de rol van de parasympaticus daarin het opknappen ten goede komt.Ook zelf merkte ik dat het motto" je bent niet ziek als je een nieuwe heup krijgt, dus hup het bed uit" te eenzijdig is. Wondherstel vraagt veel van je "rustlichaam". Hoewel dit wel gezegd wordt, wordt ook vaak eufemistisch over "spieren" gesproken ipv over een wond. Hetgeen iets anders oproept. Mijn herstel loopt boven verwachting goed, en ik denk dat dat oa komt door mijn ecxpliciete aandacht voor alle parasympatische functies. Dit zou ik mijn collega-patiënten ook nog meer gunnen Met dank aan iedereen.

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Wij geven uw reactie graag door aan onze collega's op de betreffende afdeling.
Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.