CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen

Ziekenhuis

uit 564 waarderingen

13 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
23 augustus 2021 - Geplaatst door de redactie

de Urologen van CWZ moeten meer betrokken worden bij vragen van de patient , heb schriftelijke vragen gesteld en hierom hun mening gevraagd , geen antwoord. het moet toch mogelijk zijn om per...

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Wij vinden het spijtig dat u deze ervaring in het CWZ heeft gehad. We waarderen het dat u ons dit laat weten. Graag zouden wij...
4.9
22 april 2020 - Geplaatst door de redactie

Fantastisch team Urologie die mij perfect behandelt hebben bij de blaastumor. Kortom ook alle medewerkers van de afd.Urologie is een fantastisch team,ondanks de problemen i.v.m. corona.Klasse.

9.6
22 mei 2018 - Geplaatst door de redactie

Prima ziekenhuis met zorg en aandacht voor de patient

Hartelijk dank voor uw compliment. Ik geef uw reactie graag door aan de afdeling Urologie. Met vriendelijke groet, klantenservice...
9.1
10 mei 2018 - Geplaatst door de redactie

Ik voel me prima thuis in dit ziekenhuis, zowel op de poliklinieken als op de afdelingen. De medewerkers zijn er behulpzaam, vriendelijk en deskundig.

Mooi dat u onze zorg waardeert. Dank voor uw reactie op Zorgkaart. Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.
8.4

Wat fijn dat u tevreden bent. Dank voor uw reactie op Zorgkaart. Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.
6 juni 2017 - Geplaatst door de redactie

Voorkomend attent goede uitleg bij welk traject gevolgd wordt.

Heel hartelijke dank voor deze mooie waardering voor urologie. Met vriendelijke groet, Ellen klantenservice CWZ
8.2
25 mei 2016 - Geplaatst door de redactie

Het traject van diagnose tot einde behandeling was natuurlijk heftig en heeft veel indruk gemaakt, de behandeling begon september 2009 en werd afgesloten eind januari 2016, met een "schoon"...

Zo'n mooie waardering na een lang traject, daar zijn we trots op. Dank u wel. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ
9.7

Hartelijk bedankt voor uw mooie waardering. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ
8.7
20 mei 2016 - Geplaatst door de redactie

Een professioneel (herhalings)onderzoek, gevolgd door een adquate behandeling.Beide met vriendelijke mensen en kloppende afspraken.Lof hiervoor.

Dank u voor deze lof uiting. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ
8.8
20 mei 2016 - Geplaatst door de redactie

Goede zorg met veel aandacht en begrip. Bij problemen wordt naar oplossingen gezocht terwijl je wacht.

Dank u namens Urologie voor deze mooie waardering. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ
8.8
17 november 2014 - Geplaatst door de redactie

afspraak was wat te ver weg, maar behandeling prima

Wat fijn dat u de zorg van het CWZ als prettig heeft ervaren. Wij zullen de afdeling Urologie van uw waardering op de hoogte...
8.2
14 november 2014 - Geplaatst door de redactie

Zeer te spreken. Kundige mensen en zeer naar de zieke men gericht.

Bedankt voor het mooie compliment. Wij zullen deze mooie waardering doorgeven aan de polikliniek. Met vriendelijke groeten, Team...
8.3
15 mei 2014 - Geplaatst door de redactie

nagenoeg geen wachttijden. adequate behandelingen gehad. vriendelijk personeel. bij vragen goede uitleg gekregen.