Logo CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Locatie Deze locatie is onderdeel van CWZ

93% beveelt deze zorginstelling aan

• 9.1

24 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Prima ziekenhuis met zorg en aandacht voor de patient

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

geplaatst op 29 mei 2018

Hartelijk dank voor uw compliment. Ik geef uw reactie graag door aan de afdeling Urologie. Met vriendelijke groet, klantenservice...

• 8.4

11 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik voel me prima thuis in dit ziekenhuis, zowel op de poliklinieken als op de afdelingen. De medewerkers zijn er behulpzaam, vriendelijk en deskundig.

geplaatst op 18 mei 2018

Mooi dat u onze zorg waardeert. Dank voor uw reactie op Zorgkaart. Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

• 9.0

8 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Prima ziekenhuis

geplaatst op 31 augustus 2018

Wat fijn dat u tevreden bent. Dank voor uw reactie op Zorgkaart. Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

• 8.2

6 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Voorkomend attent goede uitleg bij welk traject gevolgd wordt.

geplaatst op 16 juni 2017

Heel hartelijke dank voor deze mooie waardering voor urologie. Met vriendelijke groet, Ellen klantenservice CWZ

• 9.7

25 mei 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Het traject van diagnose tot einde behandeling was natuurlijk heftig en heeft veel indruk gemaakt, de behandeling begon september 2009 en werd afgesloten eind januari 2016, met een "schoon"...

geplaatst op 10 juni 2016

Zo'n mooie waardering na een lang traject, daar zijn we trots op. Dank u wel. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

• 8.7

25 mei 2016 - Goedgekeurd door de redactie

goed geholpen

geplaatst op 9 juni 2016

Hartelijk bedankt voor uw mooie waardering. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

• 8.8

20 mei 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Een professioneel (herhalings)onderzoek, gevolgd door een adquate behandeling.Beide met vriendelijke mensen en kloppende afspraken.Lof hiervoor.

geplaatst op 25 mei 2016

Dank u voor deze lof uiting. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

• 8.8

20 mei 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Goede zorg met veel aandacht en begrip. Bij problemen wordt naar oplossingen gezocht terwijl je wacht.

geplaatst op 25 mei 2016

Dank u namens Urologie voor deze mooie waardering. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

• 8.2

17 november 2014 - Goedgekeurd door de redactie

afspraak was wat te ver weg, maar behandeling prima

geplaatst op 28 november 2014

Wat fijn dat u de zorg van het CWZ als prettig heeft ervaren. Wij zullen de afdeling Urologie van uw waardering op de hoogte...

• 8.3

14 november 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer te spreken. Kundige mensen en zeer naar de zieke men gericht.

geplaatst op 27 november 2014

Bedankt voor het mooie compliment. Wij zullen deze mooie waardering doorgeven aan de polikliniek. Met vriendelijke groeten, Team...

• 9.0

15 mei 2014 - Goedgekeurd door de redactie

nagenoeg geen wachttijden. adequate behandelingen gehad. vriendelijk personeel. bij vragen goede uitleg gekregen.