CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen

Ziekenhuis

Weg door Jonkerbos 100 6532 SZ Nijmegen
Deze locatie is onderdeel van CWZ

233 resultaten voor je selectie:

10 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Ondanks dat het erg druk was, was de bejegening heel prettig en persoonlijk

8.4
9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer prettige en kundige arts en verpleegkundigen.

6 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Een perfect uitgevoerde totale heup transplantatie met uitstekende nazorg in de hoofdlocatie van het CWZ.

9.6
3 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Operatieteam was zeer geruststellend, ervaren en er heerste een zeer goede sfeer. Verpleegafdeling. Goede sfeer, ervaren en vriendelijk.

29 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Nadelen operatie zijn niet volledig besproken, gaande traject steeds meer. Had meer vooraf moeten zijn.bje kunt wel zelf veel terugvinden Samenwerking hulpverleners was wel goed echter kop sommige...

7.6
16 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Goed geholpen door dr. de Visser, ook op de afdeling fijne verpleging. Revalidatie dusver beter dan verwacht

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Bedankt voor uw mooie review!
13 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Alles werd in overleg gedaan.

Fijn dat u uw ervaring wilde delen. Bedankt voor uw mooie review!
7 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Onvoldoende nazorg direct na ontslag polikliniek orthopedie/ huisartsen post / kliniek iedereen wijst na elkaar en niemand helpt je, ben niet door een van hen gezien. De avond na de operatie en de...

Bedankt voor het delen van uw ervaringen over wat er goed gaat of beter kan!
7.1
14 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden, en is goed naar me geluisterd en alles is duidelijk uitgelegd. Al het personeel is zeer kindig en altijd vriendelijk.

9.9
8 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben heel tevreden over de zorg die is verleend. Aardige zorgverleners en de zorg was goed op elkaar afgestemd.

8.9
8 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden over mijn heupoperatie. Naast de goede zorg van het verplegend personeel ben ik steeds, gedurende het gehele proces op een vriendelijke, duidelijke manier geïnformeerd.

4 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik had gelukkig een zeer kundig specialist. Personeel op de afdeling waren uiterst aardig en gehulpzaam

7.9
10 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Vanwege operatie in orthoparc ipv cwz en dit een dagopname is geweest ipv min 1 dag en nacht heb ik geen voorlichting gekregen hoe het thuis allemaal gaat lopen. Dat vind ik wel jammer.

Wij vinden het spijtig dat u deze ervaring in CWZ heeft gehad. We waarderen het dat u ons dit laat weten. Ons beleid is dat alle...
6.9
10 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Dit was mijn tweede thp. Het gehele traject is voor mijn zeer goed verlopen. Grote waardering voor al het zorgpersoneel.

9.7
9 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Aan de patiënt vragen of ze naar huis kan, ik vond dat te snel

7.4
1 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

prima behandeld. zou geen verbeter punten weten.

9.4
7 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Eerste keer een nieuwe heup 3 jaar geleden en die is in 2.5 jaar totaal versleten ik had totaal geen vertouwen meer in het cwz kapotte heup voet staat scheef enz maar toch ben ik terug gegaan en heb...

7.7
16 november 2021 - Geplaatst door de redactie

De Heupoperatie is goed uitgevoerd en zonder complicaties. Revalidatie gaat ook voorspoedig na 3 weken al weer redelijk mobiel.

9.1
26 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben tevreden over de zorg die ik gekregen heb.

7.3

Filters