Logo CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Waalsprong - Nijmegen

Locatie Deze locatie is onderdeel van CWZ

100% beveelt deze zorginstelling aan

• 5.6

17 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik had mij om 10.15 uur aangemeld bij de balie (heden 17.06) voor het maken van een röntgenfoto, na 1 uur wachten heb ik bij de balie gevraagd of ze mij waren vergeten. De dame keek op het scherm,...

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

geplaatst op 18 juni 2019

Wij vinden het jammer om te lezen dat u deze ervaring in ons ziekenhuis heeft gehad. Graag zouden wij hierover met u in gesprek...

• 7 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Werd op 22 maart 2018 aan de dikke darm geopereerd door chirurg dr.Polle. Uitstekende behandeling. 6 mei 2019 eindgesprek nacontrole coloscopie. Geheel genezen. Heel fijn ziekenhuis, probleemloze...

• 8.3

30 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben tevreden over de behandeling omdat de arts heel begrijpend en geruststellend was.

geplaatst op 4 juni 2018

Wat een mooie waardering! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit aan ons te laten weten. Met vriendelijke groet,...

• 8.3

24 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

toegespitste zorg in Waalsprong voelt prettiger dan in CWZ zelf

geplaatst op 29 mei 2018

Wat fijn dat u deze reactie op Zorgkaart wilt delen. Natuurlijk geven wij dit ook door aan de betreffende afdeling en collega's....

• 9.4

22 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

ik word door de arts deskundig, vriendelijk behandeld.

geplaatst op 29 mei 2018

We zijn erg blij met uw reactie. Fijn om de arts van de afdeling Gynaecologie hiervan op de hoogte te kunnen stellen. Met...

• 9.6

22 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Goede bereikbaarheid en fijne kleinschaligheid

geplaatst op 29 mei 2018

Mooi dat u onze zorg en bereikbaarheid positief waardeert. Dank daarvoor. Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

• 8.8

18 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Arts was wel deskundig maar vergat een stempel en datum in te vullen waardoor ik weer terug moest gaan.

geplaatst op 22 mei 2018

Fijn dat u deze reactie op Zorgkaart wilt delen. Dank daarvoor! Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

• 9.6

18 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne arts. Duidelijke uitleg. Vervolgmogelijkheden uitgelegd.

geplaatst op 22 mei 2018

Bedankt voor deze mooie waardering op Zorgkaart! Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

• 9.4

14 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Goede uitleg over de aandoening en met tekeningen aangegeven wat er ging gebeuren. Heel duidelijk en geruststellend. Ook goede aandacht voor het kind.

geplaatst op 18 mei 2018

Een mooie waardering, daar zijn wij blij mee! Dank voor uw reactie! Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

• 11 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Dr.K.Bos, is een geweldige specialist, Je voelt je direct op je gemak, zeer vriendelijk en deskundig.

geplaatst op 18 mei 2018

Een 10! Daar zal dr. Bos blij mee zijn. Natuurlijk geef ik uw reactie door. Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

• 9.0

11 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben tevreden over de communicatie en behandeling van mijn arts. Ook ben ik tevreden over de verpleegkundigen.Een groot pluspunt is het gratis parkeren en gemakkelijk te bereiken.

geplaatst op 18 mei 2018

Wij zijn altijd blij als we een positieve waardering lezen. Hartelijk dank daarvoor! Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

• 4 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

ik heb in het cwz Waalsprong een kleine operatie gehad en ben er behandelt met plaatselijke chemo ik raad iedereen dit kleine ziekenhuis aan de artsen leggen alles goed uit komen je met een glimlach...

geplaatst op 28 mei 2018

Prettig dat u zich zo goed voelde bij CWZ Waalsprong en dit op zorgkaart met ons deelt. Met vriendelijke groet, Ellen...

12 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Het verplegend personeel komt voor mij gejaagd en gestrest over.

geplaatst op 23 juni 2017

Bedankt voor uw reactie. Wij zullen dit doorgeven aan de afdeling Cardiologie. Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

13 mei 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ben geweest voor een onderzoek alles prima verlopen makkelijk plannen en dichtbij. Prima gesprek gehad met arts.

geplaatst op 23 mei 2017

Dank u voor deze mooie waardering voor urologie. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

• 9.2

13 mei 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Werd snel geholpen en meteen biopten genomen zodat ik niet weer een afspraak hoefde te maken erg fijn.

geplaatst op 23 mei 2017

Een tevreden patiënt daar doen we het voor. Dank u voor dit compliment. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

• 8.0

18 april 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Alles was prima!

geplaatst op 4 mei 2016

Bedankt dat u dit compliment met ons wilde delen. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice

• 7.2

29 maart 2016 - Goedgekeurd door de redactie interview

Ze zijn hier vriendelijk. Je word hier gehoord. Ze luisteren naar wat ik te vertellen heb. Als ik vragen heb kan ik die stellen en geven ze daar uitleg over. Ik krijg voldoende informatie. Er is...

geplaatst op 8 april 2016

We zijn erg blij met uw reactie. Onze hartelijke dank. Met vriendelijke groet, Ellen, Klantenservice CWZ

• 7.5

29 maart 2016 - Goedgekeurd door de redactie interview

Mijn vrouw gaat hier naar de afdeling plastische chirurgie. Het gebouw is prima. Het is compact, waardoor het persoonlijker is. Je kunt alleen hier niet voor alles terecht. Ze zijn hier in voor vraag...

geplaatst op 8 april 2016

Hartelijk bedankt voor uw positieve woorden. Met vriendelijke groet, Ellen, Klantenservice CWZ

29 maart 2016 - Goedgekeurd door de redactie interview

Het gebouw oogt aan de buitenkant niet gezellig. Van binnen proberen ze het zo gezellig mogelijk te maken. Het is een tijdelijk gebouw. Er wordt praktisch met de ruimte omgegaan. Ik word netjes te...

• 8.0

29 maart 2016 - Goedgekeurd door de redactie interview

Het is hier hartstikke mooi. Het is verzorgd en schoon. Het is heel gemakkelijk te bereiken. Mijn auto kan ik hier makkelijk kwijt, maar met de fiets is het ook goed te doen. Ze zijn allemaal...

geplaatst op 8 april 2016

Fijn on te lezen dat u tevreden bent over onze zorg. Met vriendelijke groet, Ellen, Klantenservice CWZ