Waardering van Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer op 14 juni 2012

7.7

2 weken geleden heb ik een paar dagen in het ziekenhuis gelegen en ben daar zeer goed verzorgd. Via de huisarts werd ik doorgestuurd en toen we bij de spoedeisende hulp aankwamen wisten ze gelijk wie ik was en kon ik doorlopen. Vanaf daar kreeg ik gelijk een bed. Er werd direct bloedgeprikt en na een uur was duidelijk wat ik had. Helaas moesten we toen nog 2 uur wachten tot ik een kamer kreeg toegewezen. De medewerkers vond ik erg vriendelijk, zowel op de spoed als op de afdeling. Het enige minpunt wat ik heb gaat over de schoonmaak. Ik lag met 2 oudere dames op een kamer en zij lagen ook aan het infuus, er werd dus erg veel gebruik gemaakt van het toilet. Na een paar uur was deze erg vies (bruine wcbril bijvoorbeeld) gelukkig moest ik op een po stoel maar na 2 dagen mocht ik gewoon weer op het toilet, ik ben op de gang gegaan want hier wil ik niet op zitten. De toiletten worden 1x per dag schoon gemaakt. Dat kan echt niet wanneer meerdere mensen elk uur naar het toilet moeten..

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.