Waardering van Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer op 13 februari 2013

Begin februari ben ik geopereerd in het DZ. Alle ervaringen van zowel het voortraject als de opname en behandeling zelf waren positief, met uitzondering van het bezoek aan de pre-operatieve screening. Ik wil hiervoor indien jullie dat wensen wel een en ander op papier zetten. Het kwam op mij over alsof instructies niet duidelijk waren.

Reactie van/namens Ziekenhuis Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw waardering op ZorgkaartNederland.nl. Wij ontvangen graag uw mening m.b.t. de preoperatieve screening. Die mag u sturen naar info@dz.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.