ZorgkaartNederland

Waardering van Deventer Ziekenhuis (DZ) - Deventer op 3 februari 2012

8.3

ben op woensdag avond 25 jan. met hoge koorts na een galsteenkoliek opgenomen op de eerste hulp. heb daar de nacht doorgebracht, met infuus. Professionele verpleging, maar sommigen niet invoelend. Do ochtend naar de echo met een rolstoel, terwijl ik me doodziek voelde. daar was men verontwaardigd dat ik zomaar in een rolstoel met infuus en koorts geparkeerd werd in de wachtrij. Vervoer per bed was beter geweest, ik was erg ziek. Op afd. c2 is de diagnose niet goed doorgekomen, de arts wist niet dat ik galstenen had, hoewel duidelijk op de echo aangetoond. Op mijn feedback hierover zei de zaalarts dat er meer misverstanden waren omtrent mijn opname.!?? De behandeling op de afd. was prima, niets was hen te veel. ook de roomservice is uitstekend!

Bent u of werkt u voor Deventer Ziekenhuis (DZ)? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.