Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer

Waardering van Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer op 7 april 2015

Botaandoeningen

Specialisme

Orthopedie

De operatie ( standsverandering onderbeen) is goed uit gevoerd door Dr.Barnaart maar tijdens de operatie kwam m'n gevoel in de benen al terug en dat vond ik niet prettig,had wel meer verdoving mogen hebben. En ik vond de informatie die ik mee kreeg na huis van de afd. D2 erg weinig, niets over wat ik wel of niet mocht en geen informatie over wondverzorging. Ik begrijp dat daar veel stagiaires werken, misschien toch ook nog een laatste check van een verpleegkundige!

Reactie van/namens Ziekenhuis Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer

Goedemiddag
Allereerst hartelijk dank voor uw waardering.
Om uw verhaal nog beter te kunnen duiden, en na te gaan hoe onze zorg beter kan, zouden we het op prijs stellen als uw ervaring wilt bespreken met dr. Barnaart. Wil u daarvoor een afspraak maken via mw. Souiljee, via telefoonnummer 0570 - 53 51 55 ?

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.