Waardering van Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer op 20 augustus 2020

• Staar
  • Oogheelkunde

Enige tijd geleden een staaroperatie gehad aan beide ogen. Het vooronderzoek, de voor-behandeling, de operaties zelf en ook de na controles, zijn prima verlopen. Het resultaat is verbluffend. Ik ben er heel blij mee. Vanmorgen de laatste na-controle gehad en alles OK. Mijn ervaringen met het Team-Oogheelkunde van het Deventer Ziekenhuis zijn prima, mede ook omdat de onderlinge communicatie tussen de zorg medewerk(st)ers en de algemene sfeer op mij is overgekomen als professioneel, betrokken, empathisch, kortom heel aangenaam. Iedereen van het Team Oogheelkunde, maar ook aan de overige mensen, die het DZ doen zijn wat het is, hartelijk dank en alle goeds gewenst.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.