Waardering van Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer op 17 oktober 2019

8.6
  • Bijholteontsteking
  • Keel-, Neus en Oorheelkunde

Ik ben erg tevreden over de zorg die mij geleverd is voor, tijdens en na mijn operatie. De verpleegkundigen en artsen zijn erg betrokken, professioneel en duidelijk. Ik heb mij constant vertrouwd gevoeld. Echter, na de operatie, op de afdeling voelde ik mij wat verloren. Ik kreeg geen informatie over pijnstilling, eten en of ik mij ook in andere houdingen mocht begeven. Ook daarna heb ik weinig verpleging gezien. De volgende dag ging de afdeling dicht wegens personeelstekort. Vanwege de, alleen maar, positieve ervaringen met het Deventer Ziekenhuis ga ik er vanuit dat deze mindere ervaring lag aan overmacht van het personeel. Verder een ontzettend goed ziekenhuis!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.