Waardering van Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer op 27 november 2012

9.2

Ik ben voor de 2e keer geholpen aan een oorcorrectie , alle zorg van begin tot eind was perfect. 4 dagen later had ik een probleem met mn tulband om 20:00 uur , we belde op om te vragen of langs konden komen maar de vrouw aan de telefoon zei dat ze het eerst wou overleggen met de huisarts. 2 min later werden we gebeld dat de huisarts het wou overleggen met de plastische chirurg ivm het doorknippen van de tulband. weer 2 min later werden we gebeld dat de plastische chirurg er zelf graag naar wou kijken. dus wij zijn naar het ziekenhuis gereden en na 5 min wachten kwam de plastische chirurg en heeft mij perfect geholpen. al met al moet ik dus zeggen : een Super Team in het DZ nogmaals mijn dank voor de plastische chirurg die mij zo goed geholpen heeft op zaterdagavond.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.