Waardering van Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer op 6 februari 2013

Ik ga elke 4 weken aan het infuus, op de dagbehandeling. Het is daar altijd heel erg druk. Ik zeg vaak genoeg, och die lopen de benen uit de kont. Maar toch hebben en maken de verpleegsters en verplegers altijd tijd voor jou. Je wordt begroet als je binnen komt, en vragen tussen door of het goed gaat en of ze nog iets voor jou kunnen doen. En dan de koffie en de lunch, geweldig! De dames zijn heel aardig en helpen je, met het brood smeren als je dat graag wilt. Nou ik ben zeer tevreden over deze infuus dagen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.