Waardering van Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer op 7 augustus 2012

5.8

Ik heb op basis van een genomen weefselonderzoek een verkeerde uitslag gekregen. Men vertelde mij dat het weefselonderzoek aangaf dat alles in orde was. Later bleek dat er geen goed biopt was afgenomen en dat er dus helemaal niets over te zeggen was. Ik heb elk woord eruit moeten trekken voordat ik door had wat er eigenlijk gebeurd was. De artsen waren zeer terughoudend in het geven van informatie.

Reactie van/namens Ziekenhuis Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer

geplaatst op 8 augustus 2012

Goedemorgen,

We hebben uw reactie op ZorgkaartNederland.nl gelezen en willen graag met u verder praten over dit voorval. Wilt u daarom contact opnemen met de klachtenfunctionaris van het Deventer Ziekenhuis? Zijn telefoonnummer is (0570) 536 172.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.