Waardering van Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer op 3 november 2017

9.5
  • Dikkedarmkanker
  • Maag-, Darm- en Leverziekten

In alle rust ontvagen en meegenomen naar de afdeling. Daar werd rustig uitleg gedaan over het volgende onderzoek, coloscopie. De verpleegkundigen zijn lieve, begripvolle medewerkerksters. Na ongeveer 15minuten werd ik opgehaald en met bed en al de onderzoekkamer ingereden waar ook een lieve verpleegkundige mij klaarmaakte voor het onderzoek. De mdl arts dr. Maartje Bartelink heeft het onderzoek voortreffelijk gedaan en steeds uitleg gedaan wat ze ging doen. Tot slot, ik wilde iedere een wel een 10 geven. Om toch een kein min puntje te noemen, je krijgt na afloop maximaal 2 boterhammen. Over drie valt niet te praten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.