Waardering van Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer op 21 november 2012

Mijn ervaring is: uitstekende en betrokken specialisten die hart hebben voor de patient. Ze bleken zelfs bereid om 'na schooltijd' nog onderzoeken te verrichten daar dit in het belang van de patient was. Kortom, hulde voor de specialisten! Maar zeker niet minder lof voor de verpleegkundigen werkzaam op de verschillende onderzoek/behandel poliklinieken, allen zeer betrokken en vriendelijk. Over mijn 13-daags verblijf op de verpleegafdeling C2 niets anders dan lof. Zeer betrokken en hulpvaardige verpleegkundigen met het hart op de juiste plaats die echt naast de patient staan in hun zorgen c.q. pijn/angst, Groote klasse! Ook alle lof voor de 'zaal' artsen en het overige facilitair personeel. Als patient heb ik me zeer veilig en in vertrouwde handen gevoeld in het Deventer Ziekenhuis! Maar ondanks alle lof is het weer heerlijk om thuis te mogen zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.