Waardering van Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer op 23 februari 2018

2.0
  • Orthopedie

Mijn Kleinzoon van 10 jaar kwam in Okt 2015 met de Elleboog uit de kom op de SEH. Er werd een X-Ray gemaakt. de elleboog werd in de kom getrokken zonder verdoving . Vervolgens werd er gips om heen gedaan voor vijf weken.Na vijf weken werd dat eraf gehaald en vervolgens weer een X-Ray gemaakt. Alle Alarmbellen in het Deventer Ziekenhuis gingen af de elleboog was totaal verbrijzeld. Hij is op de SEH behandeld door een CO arts .Die arts? heeft alles gemist. Na twee mislukte operaties in een ander ziekenhuis kan hij zijn arm nog steeds niet gebruiken en is inmiddels scheef gegroeid en dat komt ook nooit meer goed.Hij heeft dag en nacht pijn.Wat een medische misser zeg!

Reactie van/namens Ziekenhuis Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer

We vinden het vervelend dat u de zorg zo heeft beleefd. Ondanks dat het voorval jaren geleden heeft plaatsgevonden, adviseren we u uw ongenoegen te bespreken met het hoofd van de betrokken afdeling. In een gesprek kunnen zaken toegelicht en uitgesproken worden. Mocht u ondersteuning wensen van de klachtenfunctionaris, dan kan dit gesprek begeleid worden.

Met vriendelijke groet,

Deventer Ziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.