Waardering van Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer op 7 februari 2013

7.5

Mijn vader werd 27 jan 's-nachts opgenomen. Opnamegesprekje op de afdeling, B2, was erg kort en summier, en op de gang, we werden min of meer snel weg gewerkt. Begrijpelijk misschien vanwege het tijdstip, maar een paar dingen werden daardoor over het hoofd gezien, naar mijn idee. Later bleek bv dat ze van een oude medicijnlijst uit waren gegaan, verpleging noch arts heeft gecheckt of de lijst nog up to date was. Verpleging wist ook niet dat het systeem wat mijn vader gebruikte voor zijn up, dagelijks verschoond moest worden, ondanks protocol wat mee gegeven was door bejaardentehuis. Ze vroegen 's-nachts heel weinig over de verzorging, ik heb een duidelijk intake-gesprek gemist en dat hoeft naar mijn idee niet lang te zijn en te duren.

Reactie van/namens Ziekenhuis Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer

Goedemorgen,

De opname van uw vader op B2 heeft op enkele punten niet aan uw verwachtingen voldaan. Wij betreuren dat, en zijn geinteresseerd in uw verhaal. Wilt u daarom contact opnemen met de klachtenfunctionaris van het Deventer Ziekenhuis? Het telefoonnummer is (0570) 536 172.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.