Waardering van Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer op 14 augustus 2015

8.3
  • Hartaanval
  • Cardiologie

Op 18 juli werd ik op de hartbewaking opgenomen na pijnklachten in de borst en benauwdheid. Op 20 juli werd via hartkatheterisatie vastgesteld dat er vernauwingen waren in de kransslagaders. Dat werd aan het behandelteam in Zwolle voorgelegd en voorgesteld werd een operatie op 31 juli in Zwolle. Doel was  de vernauwingen te omzeilen d.m.v. bypasses. Na de operatie kwam ik  op 3 augustus weer terug in het Deventer Ziekenhuis. Op 7 augustus werd ik ontslagen uit het ziekenhuis met een serie afspraken om de behandeling te vervolgen danwel af te ronden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.