Waardering van Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer op 14 juni 2012

Operatie aan mijn kaak gehad. De eerste gesprekken in Apeldoorn gehad, kreeg geen goed gevoel bij de arts. In Deventer werd er naar mij geluisterd, kreeg duidelijke uitleg over wat er ging gebeuren, hoe lang het zou duren en wat de risico's van de operatie waren. Voor het DZ gekozen en dat beviel me goed. Slecht nieuws werd gebracht met het gevoel dat de arts er zelf ook flink van baalde en omdat ik jong en verder gezond ben, mocht in binnen 24 uur na kaakoperatie al naar huis. Wat ik vervelend vond is dat ik met een verpleegster niet door 1 deur kon en dat ik geen ander kreeg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.