Logo Deventer Ziekenhuis (DZ) - Deventer

8.7
  • 1404 waarderingen
  • 633 waarderingen
    8.6

Dit is het gemiddelde cijfer per jaar, en het totaal aantal waarderingen dat deze zorgaanbieder kreeg. Indien er een jaar ontbreekt, dan zijn er in dat jaar geen waarderingen geplaatst.

Deventer Ziekenhuis (DZ) is 4727 keer gewaardeerd en heeft 180 reacties geplaatst:
  • 2.5

Geplaatst op 20 april 2017

Ingestuurd door huisarts met spoed. Uitslag en verdere mogelijke behandeling duurt nog zeker meer dan twee weken. Koele wijze van benaderen en afspraken van vier werkdagen wordt niet nagekomen.

• 7.8

Geplaatst op 15 april 2017

Ik ben zeer tevreden, ook over het personeel, het eten, de verzorging.

• 7.8

Geplaatst op 14 april 2017

Je komt in een opbeurende omgeving met gemotiveerde medewerkers / min punt vind ik er word niet gevraagd naar mijn mening en ervaring over mijn terug komende ziekte en oplossingen bij eerdere opnames...

• 8.5

Geplaatst op 14 april 2017

De medewerkers waren zeer accuraat en vriendelijk. Ook de behandelingen waren goed.

• 8.2

Geplaatst op 14 april 2017

De hartoperatie vond plaats in Zwolle. Na 1 week werd ik teruggebracht naar Deventer waarbij ik het gevoel kreeg weer thuis te komen. Erg vriendelijk, belangstellend, meelevend, verzorgend. Het...

• 9.8

Geplaatst op 12 april 2017

Alle medewerkers waren erg toegankelijk, vriendelijk en open voor alle vragen. Mijn vrouw kreeg een liefdevolle behandeling.Alle dank!

• 9.7

Geplaatst op 12 april 2017

De operatie en 4 dagen opname er na waren prima geregeld . Vriendelijke en goede verzorging . Er werd ook gezorgd voor goed opvang na ontslag ziekenhuis .

• 9.5

Geplaatst op 10 april 2017

Zeer goed en vriendelijk geholpen en verzorgt,zeer goed ziekenhuis en personeel, de opname tijd is net of ik in een luxe hotel hebt gezeten.

• Geplaatst op 10 april 2017

Mijn bezoek aan de Mammapoli en Radiologie verliepen prima. Goede, duidelijke uitleg door vriendelijke verpleegkundigen en radioloog.

• Geplaatst op 8 april 2017

Zeer klantvriendelijke medewerkers zowel op depoli, of OK en de afdeling. Met 1 mede patiënt op kamer als zeer prettig ervaren.

• 8.8

Geplaatst op 7 april 2017

Hele lief verplegend personeel!

• Geplaatst op 5 april 2017

Behandeling is altijd uitstekend geweest. Maar specialist (dr. Kessels) heeft min of meer zijdelingse opmerking van mij opgepakt en helemaal uitgezocht. Super.

• 9.0

Geplaatst op 4 april 2017

Vriendelijk personeel met aandacht voor de patiënten en goede zorg.

• 9.7

Geplaatst op 4 april 2017

Hele lieve verpleging in het Deventer Ziekenhuis. Speciale waardering voor dr. Talsma die na werktijd toch nog even bij mij langs kwam om te kijken hoe het ging. Persoonlijke zorg. Dikke pluim!

• 8.0
  • 9.0

Geplaatst op 28 maart 2017

Consult bij oogarts Dijkman, duidelijke uitleg over aandoening. Opties besproken en, mbv zijn kennis, een behandeling gekozen. Daarna op dagbehandeling door hem geopereerd, kundige, snelle ingreep...

• Geplaatst op 28 maart 2017

Altijd zeer prettig geholpen door dhr. dr. M.N. Gerding, goede -persoonlijke- communicatie, hij neemt de tijd - legt alles goed uit in begrijpelijke taal. Een grote pluim voor dhr Gerding!

• Geplaatst op 28 maart 2017

Eerste bezoek oogarts alles achterelkaar gepland zoals oogcontrole, oogmeting uitleg operatie etc. Opvang voor operatie op de oogkamer heel prettig en goede uitleg bij anestesie. Meerdere controles...

• 9.8

Geplaatst op 27 maart 2017

Ben nu zes jaar onder behandeling in dit ziekenhuis. Ik word elke 6 weken opgenomen. Ik vind dit niet erg, Ik laat me dan lekker verwennen als een 5 sterren hotel

• Geplaatst op 26 maart 2017

Ik heb oudjaarsdag een ongelukje gehad, met een mes in mijn hand gestoken,naar de spoed,geweldig geholpen. Nieuwjaarsdag geopereerd door Dr. Oostrom,de opvang op de spoed,de voorbereiding op de...