Logo Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer

Adres Nico Bolkesteinlaan 75
7416 SE Deventer
Telefoon 0570-535353
Website
Locatie Deze locatie is onderdeel van Deventer Ziekenhuis (DZ)

98% beveelt deze zorginstelling aan

8.7
  • 1407 waarderingen
  • 636 waarderingen
    8.6

Dit is het gemiddelde cijfer per jaar, en het totaal aantal waarderingen dat deze zorgaanbieder kreeg. Indien er een jaar ontbreekt, dan zijn er in dat jaar geen waarderingen geplaatst.

Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer is 4840 keer gewaardeerd en heeft 236 reacties geplaatst:
  • Geplaatst op 14 juni 2017

Goed geholpen endaarna prima controle van de huid

geplaatst op 17 juli 2017

Fijn dat u onze zorg zo positief heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Team Dermatologie

• Geplaatst op 14 juni 2017

uitstekende voorlichting vooraf, zeer correcte- en patiëntvriendelijke benadering. En uitstekend werk verricht.

geplaatst op 19 juni 2017

Goed om te horen dat de zorg rondom de liesbreukoperatie zo heeft ervaren. Team Heelkunde

• Geplaatst op 14 juni 2017

Personeel stelde zich steeds voor en legde in heldere taal uit wat er nu ging gebeuren. Voelde heel fijn en vertrouwd en dankzij hen kijk ik heel goed terug op de operatie en alles eromheen. Grote...

geplaatst op 19 juni 2017

Uw lovende woorden zijn doorgegeven aan het team Heelkunde! Fijn dat u de operatie zo positief heeft ervaren.

Geplaatst op 12 juni 2017

Uitstekende manier van benaderen praten (omgang) een goed gevoel krijg je op de manier waar alles omdraaid. Ook humor is er en dat is belangrijk!

geplaatst op 14 juni 2017

Bedankt voor deze mooie feed back. Goed om terug te horen dat u onze manier van benaderen zo heeft gewaardeerd. Met vriendelijke...

• 9.3

Geplaatst op 10 juni 2017

Ik heb goede afspraken kunnen maken met de Specialist. De wachttijd vond ik wel wat lang.De behandeling en verzorging op de afdeling was geweldig. Vriendelijk, behulpzaam en voldoende.

geplaatst op 13 juni 2017

Hartelijk dank voor dit mooie compliment. Uw opmerking over de wachttijd nemen we mee als aandachtspunt. Met vriendelijke groet,...

• Geplaatst op 8 juni 2017

Ben heel fijn behandeld en iedereen Iegd alles zo fijn en kalm uit dus een dikke 10

geplaatst op 14 juni 2017

Fantastisch dat u ons een 10 geeft! Dat is een mooi compliment, hartelijk dank. Met vriendelijke groet, Team Heelkunde

• 8.5

Geplaatst op 8 juni 2017

Prima zorg, goed geoliede machine, waardoor de wachttijden minimaal gehouden werden. Ook bij de operatie was het personeel super vriendelijk en de (staar)operatie is vlekkeloos verlopen. Ik hoop dat...

geplaatst op 14 juni 2017

Bedankt voor uw reactie. We doen ons uiterste best alle oogheelkundige patiënten zo snel mogelijk te helpen. Fijn dat u onze...

• 9.2
  • 9.2

Geplaatst op 6 juni 2017

Prima ervaring op alle fronten. Kundige aandachtige artsen, verpleegkundigen en verdere medewerkers.Voorlichting, begeleiding en nazorg heel goed.

geplaatst op 14 juni 2017

Wat ontzettend fijn dat u onze zorg op alle fronten zo positief heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Team Orthopedie

• Geplaatst op 5 juni 2017

zeer deskundig en sympathiek ontvangen op de spoedeisende hulp i.v.m. ongeval met cirkelzaag.veel aandacht besteed aan het gerust stellen, maar wel eerlijk verteld wat er aan de hand (letterlijk)...

geplaatst op 14 juni 2017

Heel fijn om te horen dat we u zo goed hebben kunnen helpen na zo’n naar ongeluk. Met vriendelijke groet, Team Spoedeisende Hulp

• 9.3

Geplaatst op 5 juni 2017

Dit was mijn eerste kennismaking met de "zorg", buiten de huisarts dan, en ik was aangenaam verrast (afdeling cardiologie). Ik vond dat alles goed georganiseerd was, iedereen de tijd voor je nam,...

geplaatst op 18 juli 2017

Bedankt voor de positieve terugkoppeling! Met vriendelijke groet, Team Cardiologie

• 9.7

Geplaatst op 4 juni 2017

Dr. Dijkman Hij is oogarts maar ook mens en dat waardeer ik bijzonder in hem.

• 9.5

Geplaatst op 1 juni 2017

Meer dan uitstekend

• 8.2

Geplaatst op 30 mei 2017

Artsen zijn open, luisteren goed en nemen beslissingen. Verpleegkundigen zijn zeer patientgericht, kennen hun verantwoordelijkheden.

geplaatst op 14 juni 2017

Hartelijk dank voor uw feed back. Goed te horen dat u onze zorg zo positief heeft ervaren.

• 7.0

Geplaatst op 26 mei 2017

Ik ben opgenomen op de spoedafdeling en zou opgenomen worden de verpleegafdeling urologie, maar omdat daar geen plek was werd ik op de afdeling othopedie geplaatst. De verpleegkundigen daar waren...

geplaatst op 31 mei 2017

Ondanks dat u ons een voldoende geeft, zien we ook een aantal punten terug waarop u een minder fijne ervaring heeft gehad. Graag...

• 9.5

Geplaatst op 25 mei 2017

Chronische aandoening aan rechteroor met periodieke behandeling door KNO arts dr. Buwalda. Langdurig onder behandeling van de nefroloog dr. Zanen. Behandelingen door beide artsen zijn naar volle...

geplaatst op 30 mei 2017

We vinden het plezierig om te horen dat u zo tevreden bent. Uw compliment is doorgestuurd naar dr. Buwalda en dr. Zanen.

• 3.5

Geplaatst op 24 mei 2017

Slechte nabehandeling en dan ook nog geen ambulance sturen bij bloeding(hevig) bij een hoog bejaarde.Pas na tussenkomst van wijkverpleging.

geplaatst op 30 mei 2017

We betreuren het zeer dat u deze ervaring heeft gehad. Graag zouden we hierover met u in gesprek gaan. Wilt u zo vriendelijk zijn...

Geplaatst op 24 mei 2017

zeer klantvriendelijk

• 9.8

Geplaatst op 23 mei 2017

Al geruime tijd meet ik zelf thuis, dat bevalt prima, goede begeleiding en elk kwartaal is er controle van de meter.en worden de naalden en de strips weer aangevuld. Ben zeer tevreden en blijf graag...

Geplaatst op 22 mei 2017

Binnengekomen op de spoedeisende hulp. Een goede diagnose ( een grote niersteen) en daarna werd er snel gehandeld door de 2 perfect samenwerkende urologen om de schade van de steen te beperken dmv....

geplaatst op 31 mei 2017

Wat fijn dat u onze zorg zo heeft ervaren en we u goed hebben kunnen helpen.