Waardering van Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer op 14 november 2019

8.9
  • Beroerte
  • Neurologie

Prima sfeer op de afdeling. Werknemers hebben iets voor elkaar over. De overdracht is goed. De logistieke processen volgen elkaar efficient op. De i-pad is gebruikersvriendelijk en heeft mij veel geboden, met name in de nacht als ik niet kon slapen. Ook kon ik gemakkelijk mijn eigen dossier inkijken en verbonden blijven met de buitenwereld. De betrokkenheid en samenwerking binnen alle geledingen in het ziekenhuis hebben mij veel veiligheid en vertrouwen gegeven. De verpleegkundigen waren erg vriendelijk en kundig. De mensen van de catering ook. Evenals de specialisten en overige ondersteunende diensten, Punt van aandacht: meer haakjes om spullen aan op te hangen in de badkamer en daar ook een extra plankje voor je toilettas zou wenselijk zijn. Wat ik niet fijn heb gevonden is dat er 2 longpatienten op de kamer kwamen liggen, waardoor ik teveel prikkels kreeg en niet goed kon slapen. Hierdoor heel moe geworden en gevraagd heb om met ontslag te mogen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.