Waardering van Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer op 15 juni 2012

9.2

Sinds 65 jaar voor het eerst in een ziekenhuis opgenomen geweest. De voorlichting, de behandeling en de verpleging hadden nauwelijks beter gekund. Extra lof voor het feit dat er tijdens de preoperatieve screening zoveel in 1x geregeld kan worden. En voor de verzorging van de inwendige mens tijdens het verblijf: je waande je in een hotel. Heb echter wel twee aandachtspuntjes: Het kamertoilet dient vaker dan 1x per dag schoongemaakt te worden. Omdat ik na een verzakkingsoperatie thuis problemen kreeg, vind ik het onjuist dat ik ontslagen ben zonder dat ik ontlasting had gehad.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.