Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer

Ziekenhuis

Nico Bolkesteinlaan 75 7416 SE Deventer
Deze locatie is onderdeel van Deventer Ziekenhuis

Waardering van Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer op 15 december 2016

Specialisme

Maag-, Darm- en Leverziekten

Vorig jaar was ik voor onderzoek op de MDL afdeling. Arts en team waren fantastisch, maar de communicatie was slecht. Probleem is dat je als patiënt nog slaperig bent en niet alles tot je doordringt. Er werd niet naar me geluisterd en ieder had zijn eigen verhaal. Kortom er wordt zoveel verwarring gesticht dat er de nodige spanning ontstaat. Via mail naar afdeling heb ik verwoord hoe ik dit als patiënt heb ervaren. Men beloofde mij beterschap. Dit jaar opnieuw op de afdeling voor onderzoek en er was veel verbeterd, om er achter te komen of je de mededelingen had begrepen, werd dit diverse keren herhaald. Behalve de uitslag op een A viertje was er ruimte voor vragen. Kortom er werd nu wel naar mij geluisterd. Minpuntje was dat er vergeten was om mij uit te nodigen voor een intakegesprek, waar de arts terecht niet blij mee was. Vertrouw erop dat dit bij de volgende keer niet zal worden vergeten. Pluim voor het hele MDL team, verbeteringen zijn inderdaad uitgevoerd.

Reactie van/namens Ziekenhuis Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer

We streven voortdurend naar verbetering en het is fijn dat u de moeite neemt zowel de aandachtspunten als de verbeteringen te benoemen. Dank daarvoor!
Wij blijven onze uiterste best doen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.