Waardering van Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer op 19 augustus 2013

9.2

Wij zijn super tevreden over het personeel, kennis, kunde en klantvriendelijkheid. ook de ruimheid van de kamers is top Parkeren kost max 7,50 er dag. Maar als je twee keer komt zit je al snel boven dit bedrag. Het kost dan dus een kapitaal. Wij hebben de auto geparkeerd bij de voetbalvelden, maar dat is voor die clubs niet ideaal, want zij kunnen dan niet parkeren.

Reactie van/namens Ziekenhuis Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer

Goedemiddag. Dank voor uw opmerkingen. Het is overigens mogelijk om kortingskaarten te kopen als u veelvuldig/langdurig moet parkeren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.