Waardering van Diakonessenhuis, locatie Utrecht - Utrecht op 6 februari 2013

4.8

Huisarts heeft ons doorverwezen naar spoedeisende hulp ivm uitdroging van onze baby van 4 maanden. Allereerst kunnen wij onze auto niet parkeren, o/a omdat er werklui staan geparkeerd op patientenplekken. De balie herkent de zorgverzekeraar niet. De verpleging weet niet hoe je een baby moet voeden. Het ziekenhuis heeft geen Nutrilon voeding. Pas na anderhalf uur komt de kinderarts. Deze vertrekt zonder diagnose te stellen. Na nog eens een uur komt de kinderarts vertellen dat hij een plekje probeert te regelen, maar dat kan even duren. Inmiddels zijn vier uur na binnenkomst verstreken, en onze kleine heeft nog steeds geen zorg gehad. Aldus de spoedeisende hulp van het Diak.

Reactie van/namens Ziekenhuis Diakonessenhuis, locatie Utrecht - Utrecht

Wij vinden het vervelend dat u dit  zo heeft ervaren. We nemen graag contact met u op als u dat wilt; stuur dan uw gegevens naar info@diakhuis.nl of neem contact op met één van onze klachtenfunctionarissen 088-2506143.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Diakonessenhuis, locatie Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.