Diakonessenhuis, locatie Utrecht

Ziekenhuis

Bosboomstraat 1 3582 KE Utrecht
Deze locatie is onderdeel van Diakonessenhuis

Waardering van Diakonessenhuis, locatie Utrecht - Utrecht op 7 april 2017

Specialisme

Longziekten en tuberculose

Na twee negatieve ervaringen in 2016, begin 2017 en nu (april 2017) kan ik als mantelzorger voor mijn zuster en zwager concluderen, dat heel veel aan de interne en externe communicatie schort, hetgeen direct invloed heeft op de kwaliteit van de behandelingen. Dit ziekenhuis zakt daardoor af naar het niveau van een gemiddeld Afrikaans ziekenhuis, waar je ook uren op een patienten-intake ligt zonder enige zinnige aktie.

Reactie van/namens Ziekenhuis Diakonessenhuis, locatie Utrecht - Utrecht

Bedankt dat u uw ervaring met ons deelt. We willen nog eens met u nagaan wat er precies is gebeurd. Als u dit op prijs stelt, ontvangen we graag uw contactgegevens via info@diakhuis.nl. Wij nemen dan contact met u op.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Diakonessenhuis, locatie Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.