Diakonessenhuis, locatie Utrecht

Ziekenhuis

Bosboomstraat 1 3582 KE Utrecht
Deze locatie is onderdeel van Diakonessenhuis

Waardering van Diakonessenhuis, locatie Utrecht - Utrecht op 8 april 2017

Specialisme

Plastische chirurgie

Verkeerd voorgelicht na ongeval, en aan het lijntje gehouden wat betreft planning van operatie. Deze organisatie is meer bezig met haar eigen processen dan de patiënt. Er wordt absoluut niet gewerkt vanuit patiënt - centraal of behoefte van de patiënt. Dit bevestigd mijn ervaring van een klein jaar geleden in ditzelfde ziekenhuis waarbij mijn partner 3 weken ziekenhuis opgenomen is geweest. Weliswaar op een heel andere afdeling maar dezelfde problematiek; ook hier was men meer bezig de processen te organiseren als de behoefte van de patiënt als uitgangspunt te nemen. Zorgwekkende cultuur; ik kan niet anders zeggen.

Reactie van/namens Ziekenhuis Diakonessenhuis, locatie Utrecht - Utrecht

Wij stellen het op prijs dat u uw ervaringen met ons deelt. We vinden het vervelend te horen dat u niet tevreden bent over de zorg. Graag nemen we contact met u op om verder over uw ervaring door te praten, zodat we onze zorg kunnen verbeteren. Als u hiervoor openstaat, kunt u uw contactgegevens sturen naar info@diakhuis.nl .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Diakonessenhuis, locatie Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.