Waardering van Elkerliek ziekenhuis, locatie Helmond - Helmond op 18 mei 2018 De inzender van deze waardering is geverifieerd

6.3
  • Prostaatvergroting
  • Urologie

6 weken geleden (5april JL) werd er bij mij een blaasontsteking en een vergrote prostaat vastgesteld met als gevolg totale retensie. Dan volgt gemodder met katheter in - en uit tot ik nu de 4e inheb. na 5 weken heb ik een consult bij uw uroloog.  Ik geef aan dat ik alleen een Holep laserbehandeling wil om het euvel te verhelpen. aangezien Elkerliek deze behandeling niet heeft word ik doorverwezen naar Eindhoven catharina. daar word ik verwacht op 29 mei a.s. voor waarschijnlijk weer een intake. Wanneer ik dan uiteindelijk wordt behandeld, geen idee. Mijn punt: diagnose stellen, overleg met de patient over de behandelmethoden en behandeling hadden in een efficient systeem niet meer dan 14 dagen hoeven duren. Natuurlijk heeft iedere betrokken hulpverlener zijn of haar ding perfect gedaan, maar de coordinatie en gerichte pro actieve aanpak was ver te zoeken. Ik snap nu hoe het komt dat de zorgkosten de pan uitswingen, om nog maar niet te spreken van de schade die mijn werkgever (een klein baasje) heeft geleden omdat hij zijn weknemer 8-10 weken kwijt is. Graag uw respons.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Elkerliek ziekenhuis, locatie Helmond? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.